Merve Oflaz Gizem Hatipoğlu Nilay Cafer Aslıhan Güner BAŞLIK

29 Mart 2015 Pazar

Vaselila Anne Kız Kırmızı Tütü Çekimleri

Geçtiğimiz günlerde severek takip ettiğim İclal Aydın'ın bir post yazısına rastladım... Kızına ve sevdiklerine yazmıştı özetle...geçmişin kaçırılan özel anlarının içinde bıraktığı ukte ve geriye kalan keşkeler...

Biraz kendimi sorguladım yazıyı okuduğumda... Neleri kaçırdım, neler için keşkelerim var benim... Kızıma dair kaçırdıklarım ve halen kaçırmaya devam ettiklerim!

Çalışan anneler bu duyguyu çok iyi bilirler, sabah uyuyan o melek yüzlünün üzeri örtülerek yanağına kondurulan o buse ve yeni bir güne merhaba için çıkılan yol...

Bende yaklaşık 12 yıldır aktif çalışma hayatının bir parçası olarak kaçırdıklarım var tabi ki...

Ya keşkelerim...

Mesela daha gecen gün kaçırdım kızımın portfolyo sunumunu...

O yüzdendir bu çekimler kızımla, eğlenmek için, anılar biriktirmek ve birlikte gülebilmek için...

Vaselila bebeğimize mankenlik yapmak, teyzemizin bastığı deklanşöre karşı pozlar vermek, sevdiğimiz mekanlara gitmek, ailece güzel anları yaşamak...

Ya kuru sal hayatın verdiği yükler yada çalışmak derseniz eğer...

Sanırım bu benim seçimim...




Çalışmak ve üretmek sabah kalktığımda yapılacak işlerimin olması, sorumluluklarım bağlıyor hayata beni...

Aile komforumu ve yasam planımı buna göre düzenliyorum ve keşkelerimi biriktirmiyorum...

Çalışan anne arkadaşlarım için ise mesajım naçizane söyle, bizim çocuklarımız şanslılar...

Onların gelecekleri için hayatlarını şekillendiren, ayakları üzerinde duran, başarılı rol modelleri var...

Nereden bakarsak bakalım gün sonuçta sizin zamanı nasıl yönettiğinizle ilgili...

Siz doğru şekilde zamanı yönetiyorsanız eğer zaman sizi ödüllendiriyor...

Yeter ki her şeyin içinde sevgi olsun...

Sevgiyle yaptıktan sonra sonuç muhteşem olur...

Biz bugün ki çekimlerimizi sevgi ile yaptık, 

Eteklerimiz www.vaselila.com ürünleridir.

Sipariş için www.vaselila.com adresimizi ziyaret edebilirsiniz...

Sevgiyle kalın❤️





























Hiç yorum yok:

Yorum Gönder