Merve Oflaz Gizem Hatipoğlu Nilay Cafer Aslıhan Güner BAŞLIK

20 Mayıs 2015 Çarşamba

İrem Akdemir Röportajı

Evet evet o PRENSES...

Biz yakından tanıdık ve sahitlik etmeye karar verdik...
O öyle bir prenses ki ilk okula kadar adının "İremcim" olduğunu düşünen bir prenses...
En büyük şansı AİLESİ...
Bazılarımız bu hayata şans yıldızımız en tepe noktada iken geliriz, hep iyi ile karşılaşır, hep iyiyi yaşar, hep iyi oluruz...
Tüm bu iyiliklerin, iyi kalplerin buluştuğu networkun insanı Prenses İrem Akdemir...
O kalp panjurlu yazlık evi, o mutfağı harika evinde ki sunumları, o balerin zerafeti minnak ayakları, bebekliğinin unutamadığı ve özenle sakladığı barbie evleri hatta cekimlerde dahi yanından ayırmadığı bebeklik ayıcığı...
Hatta o ayıcığa giydirdiği kıyafetler prematüre bebek kıyafetleri annesi almış irem'cime🙈❤️
İTÜ Devlet Konservatuvarı mezunu, sanat aşığı bir baba, babası çok güzel dans ediyor ve annesi ile bu yıllarda tanışıyor...
Yıldırım aşk...
Evlilik ve İremcim doğuyor.
Ardından suan 11 yasında olan erkek kardeşi geliyor...
Soruyoruz İrem'e "İremcim çok mu zenginsin"?

İrem diyor asla öyle anılmak ve düşünülmek istemem. Devlet okullarında okudum, aile terbiyesi ve görgü kurallarına uygun yetiştirildim.. Asla sahip olduklarımı sunmak peşinde olmadım, aksine hep kendi hallerimde bir çizgim vardır... Yeditepe antropolojide  %100 burslu okuyorum;)
Peki İremcim en çok merak edilen ya sevgilin Barbaros"?...
Benim yaz aşkım🙈 yazlıkta komşumuzda Barbaros... 2008'den bu yana tanıyorum.  2011'de ise sevgili olduk🙈

Aslında İremcim sende hepimizin sevdiği sosyal medyada;  her anne babanın kızı için hayal ettiği; tevazuyu, basarıyı, terbiyeyi sende bulması. Bu güzel duyguların bu kadar güzel yansıması...

İremcim yorumluyor; -Olabilir aslında.. Beni de en çok mutlu eden bana insanların yaklastıklarında sosyal medyada gördükleri o sıcaklıkla yaklasıp yakın davranmaları...
Aslında çok ta utanıyorum o anlarda;) Benim sıcak samimi paylaşımları mutlu anlarımı hissediyorlar❤️ bana da öyle yaklaşıyorlar...

İremcim üniversite öğrenimin devam ediyor erasmus düşünüyor musun? var mı planların arasında?

Aslında bazen düşünüyorum ama Barbaros'u bırakamam! Çünkü daha ne kadar öğrenci olacağız ki... Kaç yazımız, kaç senemiz böyle geçebilir ki...
Bu güzel yılları uzaklarda geçirmek istemiyorum.
Zaten sonra işler güçler başkayacak istesekte bu zamanı geri getiremeyeceğiz...

Harikasın İrmecim ya🙈ne kadar güzel emek verilen bir ilişki,  kurulan hayaller ve yaşanılası ve özenilen aşk dolu hergün;)

Hani biz Türk geleneklerinde bir genç kız evleneceği zaman dikilir ailesinin karşına ve açıklar ilişkini...

Sen ise masalsı bir çocukluk, masallı bir ask ve bunu özgürce yasama...

Çok sanslısın hiç kıskanmıyor mu kızlar seni🙈

Sevilen, güzel olan, basarılı olan kızlar kıskanılırlar malum... seni üzen, kıskanan yok mu hiç?

Tabi oluyordur ama benim instagram dısında bir dünyam ve güzel bir kızlar grubum var.  zaten yayınlıyorum sürekli, onlar aslında benim cocukluk ve okul yıllarımda edindiğim arkadaslarım. instagrama yansıtmadığım diğer yarımı dertlerimi de paylaştığım az öz dostlarım onlar kıskanmazlar beni...

Ya evlilik?

Tabiki cok istiyoruz;) hatta okul bitince hemen... Ama kepi atar atmaz kosa kosa evlenmicez tabi is güç lazım sonra evlencez...

Burada kopuyoruz hepimi;) ilahi irem;)

İrem akdemir ile öyle masum öyle pembe bir sohbet gerçekleştiki en son yanımızdan ayrılırken söylediğini iletiyorum, anneannem beni bekliyor ben gitmeden eve rahat edemez... Ben hava kararmadan evde olmalıyım. Allah her anneye, aileye İrem kadar akıllı, başarılı ve prenses bir
evlat nasip etsin...
hayat hep İrem'i iyilerle karşılartımaya devam etsin..
Kötü kıskanç fikirler ondan uzak dursun...

İrem'cim için özel hazırladığımız pembe hayal tutu romantik etek ve çekimlere eşlik eden @roomistanbul takıları için www.vaselila.com adresimizi ziyaret edebilirsiniz💓✌️

İrem akdemir takipteyiz💓💓💓

Kısaca Vaselila Kardeşler sana bayıldı...

Cok tesekkür ederiz misafirliğin için, bize zaman ayırdığın için...

Sevgilerimizle

Vaselila Kardeşler

Mekan; Fiyonk Bakery Cafe









































Hiç yorum yok:

Yorum Gönder