Merve Oflaz Gizem Hatipoğlu Nilay Cafer Aslıhan Güner BAŞLIK

11 Mart 2015 Çarşamba

Survivor Kadın Kahramanı Merve Oflaz ile Röportajımız;


Survivor Kadın Kahramanı…
İçimizden biri…
Ada da yalnız bırakıldığı gece…
Üstelik doğum gününde…
Hepimizin tek yürek olduğu günlerdi…
Hatırlayanlar…
Yada biz gibi hii unutamayan survivor tutkunlarına Merve Oflaz
Rize’li kendisi…
Her karadeniz kızı gibi, kardenizin haşinliği ve kendine özgüvenli halleri…
Dik durusu ve karakterli örnek oluşu…
Beykoz’da geçen çocukluk hikayelerini dinledik biz bugün ve özetle Merve Oflaz çocukluğun tadını çıkaran sokakta oyun oynarak büyüyen en sanlı 88 doğumlulardan biri… Hatta şöyle dedi çekim sırasında, Survior da birinci olmamın en önemli sebeplerinden biri belki de çocukluğumda sokakta büyümem. Oyunlarım sokaktaydı benim, çamurdan tabak yapar, tuğlalarrdan ev kurardım. Akşam Ezan’ı ile girerdim eve oda annemin zoru ile…
Merve Hanım’la ilk buluşmaya giderken bizim kalbimiz küt küt durumda idi. Çünkü ne oy atmıştık kendisine:) Hayrandık bir kere:) veeee karşı karşıyayız… Dünya tatlısı hanımefendi halleri ile karşıladı bizi…
Konular devam ederken karşılıklı sorduk biririmize, konsept ne olsa acaba?

Biz Vaselila Kardeşler şöyle düşündük dedik; size bakınca gördüğümüz kendine güvenen, doğru bildiği için savasan, söylemekten kaçınmayan, saygılı ama tarafı olan, durusu net, özü sözü bir, kafasına koyduğunu yapan…:)
Gülümsüyoruz….
Bizce bu tarzı en iyi Hippi yansıtır. Özgür olmalı fotoğraflar. Az makyaj olmalı, doğal olmalı…
Sizin alır başımı gider halleriniz yansıtmalı….
Derken Merve Hanım ekledi kesinlikle bende Hippi tarzına ve  70’lere bayılıyorum…
ve artık bir konsetpimiz vardı.
Sırada konusulanların yansıyacağı o muhtesem karelerin oluşması için emek vermek vardı…
Kolları sıvadık…
Döneme ait geometrik kumaş seçimi, model belirlemek, alınan ölçüler, mekan seçimleri, saç aksesuvarı ve herşey hazırdı…
08:15 Merve Hanım’ı Bağdat Caddesindeki Plates Stüdyosundan aldık ve istikamet Sapanca… Çekimlerde üşümemek için Fırından alınan odunlar, dönemin hit arabası chevrolet ve sapanca’nın o essiz doğası… Çekim öncesinde harika bir kahvlatıda başladık sohbete…
Merve Hanım yüzlerce röportajınız var sizle yapılan… Acun medya ile nasıl kesişti yollarınız?
– Aslında herşey benim çocukluğumdan başlıyor. Çocukken aşırı haşarı ve hiperaktif olduğum için annem enerjimi kontrol etmem ve doğru yönlendirmem için beni yüzme, tenis gibi spor kurslarına gönderirdi. Bu nedenle çok iyi yüzer,iyi tenis oynarım. Spor aslında benim bedenim ve ruhum kadar hayatımı da sekillendirmiştir.
– Özel bir Spor Klübünde Tenis Antrönörlüğü yaptığım dönemde eve her geldiğimde karşılaştığım manzara Var mısın Yok musun:) Bütün ev haklı heyecanla izliyor, bende izledim baktım güzel iş, kutular açılıyor para kazanılıyor.
– Oturdum internetin başına, annem, babam, kardeşim ve kendim için başvuru doldurudum… Aradan bir kaç gün geçti telefonumda mesaj Var mısın Yok musun elemeleri için internet sitemizden bu şifreyi girirerek mülakat tarihinizi öğrenenin…
– Çok heyecan yapmıstım hemen istenileni yaptım, ve 2 mülakat sonrasında Acun Bey’in karşısına çıkacağım 3. Son mülakat için davet edildim.
– O ana kadar çok heyecanlanmamıştım ama nasıl kalbim çarpıyor o gün. Babamla gittik mülkata. Acun Bey karşımda.
– Dedi ki hoşgeldin , sonrasında toplu olan saçlarım için saçlarını aç dedi. Kameradan bakıyor bu arada.
– Ben hayır çıkaramam dedim.
– O dedi çıkar. Ama bu arada ortamda herkes bana baktı bir an için.
– Ben tekrar çıkaramam dedim.
– Acun Bey sordu neden çıkar mıyorsun saç tokanı?
– Dedim ki saçlarımı duş alıp, hemen toplayıp geldim saç lastiği iz yapmıstır çıkarmam.
– Acun Bey gülümsedi çıkar lütfen dedi, kameradan kısaca baktı ve gidebilirsin dedi.
– Derken yayındaydım:)
–  Peki ne kadar kaldınız Var mısın Yok musunda?
3 ay yarıştım ben… Kısa sürdü. Ama Acun bey Var mısın Yok musun ? yarışmacıları ile her hafta sonu yemek yerdi ve bu ortamlarda iyice herkes kaynasır alie ortamı yaşanırdı. Bende kendimi ifade etme sansı bulmustum. Çünkü yarışmada çok heyecan hapıyor hiç konuşamıyordum neredeyse:)
Peki Survivor Nasıl oldu, davet edilmeniz?
…………………………………… devamı Çarşamba 2. Süpriz bir konsept çekimimiz ile  yayında olacak. Şimdiden merakla bekleyin der… Küçük bir tüyo vermek isteriz konseptimiz için, Merve Hanımın en duyarlı olduğu konulardan biri “Hayvan Sevgisi” der bugunluk noktalarız…
Çekimler; Aslı Topal
Röportaj; Alev Senol
Saç Aksesuvarı; www.gelinbuketleri.com
Gömlek ve Pantalon; www.vaselila.com
Sevgiler
Vaselila Kardeşler





































Hiç yorum yok:

Yorum Gönder