Merve Oflaz Gizem Hatipoğlu Nilay Cafer Aslıhan Güner BAŞLIK

11 Mart 2015 Çarşamba

Kutudan Aşk Çıktı Gizem Hatipoğlu ve Hakan Hatipoğlu

Peki Hakan Hatipoğlu ile nasıl tanıştınız?
Ben yarışmaya başladıktan 1 ay sonra Hakan yarışmaya başlamıştı.
Bütün kızlar Hakan ilk geldiğinde çok yakışıklı olduğunu konuşan beğenen yarışmacı arkadaşlarım vardi aralarında konuşan. ben ise hiç öyle düşünmezdim bir erkek için bana tuaf geliyordu onların söyledikleri.
Ben ise hiç o gözle bakmamıştım Hakan’a
Gülümsüyoruz:)
bizde ekliyoruz; tabi birde ağabiniz ve babanızın gözü üstünüzde dimi..:)
Aşk “Var mısın Yok musun” da mı başladı?
Biz 9 ay yarıştık. Kesinlikle aramızda o dönem bir elektriklenme olmadı. Ama biz sonradan fark ettik. Ekranda biz sürekli yan yana görüntüleniyormuşuz. İkimiz yan yana yarıştığımız için izleyici bizleri sürekli yan yana karede gördüğü için her halde yakıştırıyordu aynı zamanda…
Aileniz siz yarışırken ne düşünüyordu Hakan Bey için?
Ailem yarışma sırasında bayılıyordu Hakan’a:) Annem diyordu ne mantıklı konuşuyor çocuk, efendi de, Aferin ona falan dediğini. Hatta bir gün damadım olur ise böyle biri olsun dediğini çok net hatırlıyorum…
Peki Hakan Beyin Ailesi?
Şimdi öğreniyorum da mutlu oluyorum; beni yakından tanımayan uzak akrabaları bile çok seviyormuş” o zamanlar…
Peki 9 ay yarıştınız bir elektrik yok sonra nasıl oldu?
Aslında ilk söyle basladı… Hakan bir gün geldi, yarışacağı gün belliydi ve dedi ki yarışma günü için tişört seçmeliyim bana eşlik eder misin dedi.
Bende dedim tamam…
Birlikte ona tişört seçmeye gittik…
Derken öyle etkilenmeye başlamıştık.
Sonra yarışma bitince birbirimize çok alıştığımız fark ettik ve bu bizim aramızda güçlü bir bağa Aşka dönüştü.

Derken Best Of “Var mısın Yok musun” başladı yeniden yayına davet edildik…
…hatırlıyoruz diyerek söze girdik biz, Hakan bey yayında açıklamamıştı size olan aşkını… o yayın unutulmazdır. Acun bey Hakan beye sormuştu hani;
– ya evet yavaş yavaş haberler çıkıyordu….
ve yayından hakan çok özel bir konuşma ile açıklamamıştı….
Siz aşıklar sonrasında Survior Adasında yolculuğa çıktınız? Oradaki adadan ayrılırken sizin göz yaşlarınız hala aklımızda.
Nasıl da Ağlamıştınız?
Ada da çok güzel günler geçirdim arkadaşlarımla. Hakan dokunulmazlık almıştı ben o gün mecburen ismi yazılması gereken kişi olmuştum ve tüm arkadaşlarım üzülerek beni yazmışlardı ve elenmiştim. Onlardan ve en çokta Hakan’dan ayrılıyorum diye çok üzülmüştüm…
hep birlikte gülümsüyoruz;)
Sizin aşkınızı masalsı kılan da Hakan Beyin size yaptığı evlilik teklifi:) Nasıl oldu?
Adadayız.. Yürüyüş yapıyoruz. Ağaç gövdesi vardı yaslandık sohbet ediyoruz. Hakan durdu ve başladı konuşmaya.
Bak buradayız hiç bir şeyimiz yok, öyle düz, hiç bir şeyi olmayan bir adam var karsında.
Tüm hayatını senle geçirmek istiyor.
Benimle evlenir misin?
dedi…
Hiç düşünmeden evet dedim.
Çünkü artık onsuz yaşayamacağımı biliyordum…
Adadan ayrılırken de çok üzülmüştüm…
ya sonra? Adadan dönüldü evlilik süreciniz?
Ailelerimiz tanıştı, herkes bizim kadar istiyordu bu evliliği. Tüm aileler çok mutluydu. Moda deniz kulübünde evlendik:)
Birçok projelerde yer aldınız, sunucu, oyuncu vb.? Ardından İnstagram?
Evet yarışma ve sonrasında Hakan ile pek çok projede yer aldık. Diziler, programalar, çokta keyif aldık. Şimdi de devam ediyoruz projelere…
ikimizde çokta keyif alıyoruz.
Instagram sormadan önce bizim sizle ile ilgili söyle düşünüyoruz;
Bize göre instagramın ikoncanı siz siniz.
Ne giyseniz olay oluyor ve herkes tarafından alınıyor. İnstagram da sayfasını yeni açan ufak butiklere destek olan ilk kişilerdensiniz.
sanırım ilksiniz dimi?
sanırım evet diyor Gizem Hanım…
Hepimiz gülümsüyoruz;)
Sizden sonra bunu çok yapan oldu dimi?
Aslında ben bu konuda ilkim gibi cümleler kurmak istemiyorum ama sanırım instagram da kombinleri ile ilk dikkat çeken kisiler arasındayım.
Bizce sizin popülerliliğiniz şuradan geliyor; siz halkın ulaşabileceği küçük bütçeli de şık olunabileceğini gösteren kombinlere ve markalara yer verdiniz. Dolayısı ile insanlar sizin giydiğiniz ürünleri sahiplendi ve sizi sevdi.
Herkesin bloger olduğu ve pahalı ürünler ile var olduğu günümüzde, siz herkese hitap eden mütevazi bir yaklaşım sergilediniz.
Aslında bu kulvarda ilklerden biri oldunuz bizce…
Çok teşekkür ediyor Gizem hanım, doğru aslında. İnsanlara ürünleri yada mekanları sunarken ulaşılmaz fiyatların yada markaların olması bir süre sonra inandırıcılığını kaybettiriyor.
Benim yayınladığım paylaştığım ürünler ise yine kurumsal firmaların ama alınabilir her gelir grubuna hitap eden kaliteli ürünler oluyor. Böylece benim takipçilerim, benim önerimi, benimle birlikte kullanabiliyor:)
Peki bu edindiğiniz sosyal medya yönetimi tecrübesini nasıl bir noktaya taşımayı planlıyorsunuz?
Aslında Bilgi Üniversitesi Reklamcılık mezunuyum. Bu konuda Sosyal Medya ve Pazarlama üzerine yüksek lisansımı tamamlayıp, blog açarak 2015 ilk aylarında sadece instagram değil blog üzerinden de yayınlarımı yapacağım. sonrasında eğitimim ve tecrübelerimle markalara bu konuda danışmalık yapmayı çok istiyorum ve planlıyorum.
Peki bebek?
Çok istiyoruz…. İnşallah 2 yıl içinde bir bebeğimiz olsun çok istiyoruz:)
Sizi tanımaktan dolayı çok mutlu olduk Gizem Hanım. Bize dünyanızı açtığınız, vaktinizi ayrıldığınız ve bu harika elbiselerimizi; buz gibi hava demeden taşıyarak, objektif karşına geçtiğiniz için sonsuz teşekkür ederiz.
Güzel kalbiniz zaten yüzünüze yansıyor
Siz ekranların sevdiği hanımefendi duruşun, zerafetin Türk kızlarına ne kadar yakıştığını gösteren özel isimlerdensiniz.
Aksine hep su algı vardır, tv dünyasında çaçaron olacaksınız ki ekran da olun…
Siz bunun tam tersi özel ve güzel, hanım efendi duruşunuz, yaptığınız aşk evliliğiniz, sosyal medyada ki gücünüzle örneksiniz.
Bu güzel örnek kişiliğinizle bizimle olduğunuz için sonsuz teşekkürlerimiz ve sevgilerimizle.
Vaselila
Elbise: www.vaselila.com
Saç Aksesuarı: www.gelinbuketleri.com
Fotoğraflar: Aslı Topal
Röportaj: Alev Şenol















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder