Merve Oflaz Gizem Hatipoğlu Nilay Cafer Aslıhan Güner BAŞLIK

11 Mart 2015 Çarşamba

Merve Oflaz Röportajı Devamı…


Peki Survivor Nasıl oldu, davet edilmeniz?
Çok istiyordum Survivor gitmeyi sürekli ifade de ediyordum ama zayıf ve çıt kırıldım gördükleri için beni Acun Bey diyordu sen dayanamazsın orada. Diyordum çok istiyorum lütfen kabul edin, hatta Esat Bey’e o zaman msn var sürekli lütfen ben survivor kabul edin diye yazıyordum
Veee Survivor kabul edildim… Herkesi şaşırttım galiba
Kesinlike Merve Hanım… Aslında bizler sizde ki yarışmacı kimliğinizi sevmiştik. Taraf olurken bile gösterdiğiniz saygılı hallerinizi sevmiştik. Rol yapmayan, düşündüğünü söyleyen hallerinizi…
Keşke yeniden bir survivor olsa da sizle yine yeniden ekranlara kitlensek…


Merve hanım diyor belki bir sürpriz olur belli mi olur diye kalıyor ve gülümsüyoruz.
Bizi bugün Merve Hanımla sohbetimiz ve çekimlerimizde çok eğlendik ve hayatımıza harika anlılar ekledik…
Teşekkürler Merve Hanım .

















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder