Merve Oflaz Gizem Hatipoğlu Nilay Cafer Aslıhan Güner BAŞLIK

11 Mart 2015 Çarşamba

Anne Oğul - Bihter Erol'a Özel Tasarım

Bir Aslan Miyav dedi Minik fare kükredi…
Bir anne yüreği,
Heyecan dorukta…
Telaşlar telaşlar…
İlk mesaj telefonumuza gelen, merhaba ben Bihter Erol…
Bu kez heyecanlanan bizler..
Bir anne ve oğlunun ilk yas partisi için en özel kostüm hazır edilmeli hatta o kadar güzel olmalı ki onların içine sinmeli, güzel bir gün geçirilmeli…
Esra Erol ’u bizler gibi yakından sevgi ve ilgiyle takip edenler ailesini ve kız kardeşlerini de yakından bilirler. Bihter Hanımı da bizler sizler gibi sosyal medyadan ve Esra Hanımın anlatıkları kadarıyla tanıyorduk…
Tanıdığımızda; gördüğümüz sarısın, beyaz tenli dünya güzeli bir genç hanımefendi.
O kadar naif ki hayallerini anlatırken o kadar şeker ki
Biz de atelye de hızlıca organize olduk, istedik ki hayallere tercüman olalım…
Sevgili Bihter Erol 1987 doğumlu ve evin en küçüğü…
Dumlupınar Üniversitesi İnşaat Bölümü mezunu…
Ablası Esra ve Eda hanımın canı kalı balı:)

Özel bir bankada kurumsal hayatın içinde başarılı bir iş kadını. Eymen prensin annesi. Üstelik incecik zarif halleri ile harika bir görüntüye sahip.
Eşi Aytunç bey ile yasadığı tam bir aşk hikayesi 23 yasında aynı bankada çalışıyorlar, farklı katlardalar… Bihter Hanım diyor ki tabi bu diyor ki kısmını anlatırken harika gülümsemesi yüzünde; bankada kızların hep konuştuğu bir “Aytunç Bey” var baya popüler ama benim hiç ilgim yok hiçte görmemişim o ana kadar. İlgilenmiyorum yani
Aytunç ama benle ilgileniyor, bizim kata geliyor gelip giderken bana selam veriyor ama ben yine ilgilenmiyor anlam yüklemiyorum…
Böyle kısa görüşmeler uzayan mesai saatlerine birlikte yenilen yemekler derken yakınlaşmaya başladık biz…
O sırada annemler bir ev aldılar… Süpriz…
Aytunç’lar da yeni evimizin mesafesi sadece 10dk,
Aynı servisle işe gidip gelmeye başladık.
Bu sırada Ablam Eda ve Aytunç ben sürekli sineme, kafe derken baya süper 3 lü arkadaş olduk… Adını hiç koyamıyoruz sevgili miyiz arkadaş mıyız ama…
Tam o sıralar biz anlam nasıl yüklemeliyiz derken, Aytunç; senin hayatımda olmadığını düşünemiyorum. Senin hep hayatımda olmanı istiyorum evlenelim dedi…
Tabi ben hemen evet demedim…
Kız evi naz evi…
Düşündüm taşındım derken de işte bugun oğlumuz ve birinci yaş günündeyiz…
–          Bihter Hanım peki bu kadar başarılı ve şöhret bir ablanız var bu konuda sizler aile yasantınız ile örneksiniz aynı zamanda? Bunu nasıl başarıyor sunuz?
Aslında Esra ablam bizi koruyan, kollayan…biz ailece birbirimize çok düşkünüz. Hepimiz farklı işlere koşturuyoruz, Eda Müzik öğretmeni, ablam başarılı bir program sunucusu, annem ve babam emekli ama gün bitince hepimiz aynı sofrada oturan her şeyi kapı ardında bırakıp birbiriyle birlik ve bütünlük içinde olan bir aileyiz.
Bizler bugün Bihter & Aytunç çiftinin doğum gününe misafir olduk. Güzel kıyafetlerimizi tasarladık onlar taşıdılar. Ama en güzel yüreği kocaman güzellikler içinde olan, o Türkiye’nin çok tanına sevilen merak edilen şöhret ailesinden öte mercimek köfteli, patates salataların hazırlanıp ikram edildiği, dedenin anneannenin elinin öpüldüğü, teyzelerinin yeğenlerini sıcak poaça gibi öpüp yediği bir partiye katıldık…
Esra hanıma hayranlığımız ve saygımız katlanarak arttı. Bu kadar güzel bir gerçek Türk ailesi yapısını koruduğu kardeşlerine kol kanat olduğu için yüreğimizle sarıldık ona.
Bihter Hanım ve güzel ailesine mutlu bir yaş, yıl diliyoruz.
Sizlerde özel günlerinizde bizimle çalışmak isterseniz www.vaselila.com info bilgilerimizden yada instagram da @vaselila hesabından bize ulaşabilirsiniz.
Ayrıca Bihter Hanımın kendisi ve misafirleri için günün temasına uygun tercih ettiği taç aksesuarlar için www.gelinbuketleri.com adresini ziyaret edebilir yada instagramda @gelinbuketlerim takip edebilirsiniz.
Mekan; Esentepe Limma
Organizasyon; @ec.ya
Taçlar ve Aksesuvarlar; www.gelinbuketleri.com
Anne&Baba&Oğlu Kıyafetleri; www.vaselila.com
Fotoğraflar; Aslı TOPAL
Röportaj; Alev SENOL




















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder