Merve Oflaz Gizem Hatipoğlu Nilay Cafer Aslıhan Güner BAŞLIK

11 Mart 2015 Çarşamba

Vaselila ve Aşk

14 Şubat..
İçinde sevgi olan gün…
İçinde sevgi olan birlikteliklere sahip olan okuyucularımız işte siz gerçekten sevildiğinizi hissediyorsanız sanşlısınız…
Bugün bu çekimleri yapmak için yola çıktığımızda birlikte gecen 8 kocaman yıl geçti gözlerimin önünden…
Sevgili Eşim, arkadaşım,sırdaşım, ailem Gökhan ile koca 8 yıl…
8 yıl önce ilk karşılaştığımız gün aklımdan gecen (bir gün evlenirsem böyle biri olmalıydı) o günden 1 yıl sonra biz evliydik.
Yas 23 küçük gelin Alev ve 33 yasında ki eşi Gökhan…
Heyecan dorukta…
Yıldız Çadır Köşkü’nde romantik bir düğün…
Evet emek emek işlenen evlilik yılları, paylaşılan acı tatlı anlar…
Aile birliği adına kocaman geniş aile olabilmeyi başarabilmek…
Belki arabesk bulabilirsiniz ancak “Sevgi Emektir” cümlesine kelime kelime katılıyorum…

Aile olabilmek, o aşkın ilk günlerindeki aklı havadaki hallerinizin evlilik sorumluluğu ile ayakları yere basan bir yapı olması için verdiğiniz emek… işte onun adıdır sevgi… sevgi emektir. Biz olabilmek için verilen çabadır. Bencillikten sıyrılıp biz kavramı adına yaşamayı becerebilmektir.
Biz canım eşimle çok emek verdik birbirimize… Kocaman mutlu özenilesi bir ailemiz var bizim. Geleneklerimize fazlasıyla bağlıyızdır biz. Kandiller de el öperiz aile büyüklerimizde bir araya gelip. Yada bayramlarda mutlaka kahvaltı sofrasında toplanırız. Büyük annelerin evini şenlendiririz. Çocuğumuzu büyütürken en iyi terbiyenin aile büyüklerince verildiğine inanır yabancı bakıcılardan çok desteği kendi ailemizden alırız. Biz sadece 3 kişilik bir aile değil kocaman bir aileyiz. Halalı, teyzeli, cici anneli, büyük anne ve büyük babalı… Siz ne zaman aile olmak için adım attığınızda ailerinizide aynı çatıda bulusturuyorsanız iste o zaman mutlu bir aile olmayı başarmıssınızıdır.
Aşkın sürmesi için en büyük emek aşkınıza ve ailenize verdiğiniz emektir derim ben.
Öyle evlenen kız arkadaslarım oluyor, kurumsal hayatın plaza kadınları. Kendi parasını kazanan, üretken ve başkası için fazla bir emek vermek gerektiğinde en kolay yolu tercih eden…terkeden…en en en büyük hatadır bence, kalbinizi ısıtıyorsa sevdiğiniz adam biliyorsanız ki iyi birşeyler olacak emek verin ben kavramını bırakın, biz olmak üzere sıkıca tutun ellerinden…
Benim en büyük sansımdır eşim bu hayatta… elimden tutan oldu sımsıkı… küçüktüm, anlamazdım biz kavramından. O yaşının olduğunluğu ile hep toparladı beni ve bugun biz olamayı öğretti bana… aşktı bunlara tılsım olan… her aşk çok romantik başlar, ayaklar yerden kesilir ama o uzun yıllar için sımsıkı tutnacak gerçek bir el ve kalp gerekir. Bugunlerime şükürler olsun, sımsıkı tutabildiğim el ve güvenle yaslandığım dağ gibi bir kocam, hayat arkadasım var…
emek vermeye değecek aşkınız olsun…emek verin yuvanız olsun derim… Emeksiz aşkta, sevgide, huzurda olmaz…
Bugun bunları yazarken 30 yaşıma bir kala hissettiğim tek sey var…kalbime doğan iyi ki olmus ve ben Gökhan Şenol’un eşi olmusum…Bugun bir kez daha seçme hakkım olsa yine seni seçerdim kocacım…
Seni seviyorum, bana verdiğin emekler, sıcacık ve güven dolu yuvamız için sonsuz teşekkür ederim… ömrüm yettiğince senleyim…
Sevgi günümüz kutlu olsun…
Elbise ; Vaselila www.vaselila.com
Fotoğraflar ; Aslı Topal
Mekan ; Ağva Wineport Lodge Otel



















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder