Merve Oflaz Gizem Hatipoğlu Nilay Cafer Aslıhan Güner BAŞLIK

22 Şubat 2015 Pazar

Vaselila Pembe Tütü Eteği ile Türkiye Güzeli Tuğba Melis Türk

Beklediğim biri var,
O sen değilsin yazık ki anladım,
bir yudum sevgin var
Neden hep kötü rüyalarda uyandım…
Bende bir kalp var,
Onu en ucuz romanlarda harcadım
Bende bir aşk var,
Onu hep yanlış kalplere bıraktım…
Senin gökyüzünde benim yerim yoktu…
Kuru dallarında kanatlarım kırılıp koptu…
Senin toprağında benim evim yoktu…
Kader ayrı sondu, yazdığı son hikaye buydu…
Bazen hayatta seçimlerimizi yaparız, hayal kurarız bir gün ve o gün gelince böyle prenses olmak isterim deriz ama gel gör ki o hayatımızda hiç yeri olmayanlarca eleştiriliriz…
Bir çoğumuz severiz tütüler prenses elbiseler ama tam alacakken bir akıllı atlar aman ne o öyle sen pamuk prenses misin?…

Neden bu yargı…
Yok mu hayal etmek, içinden geleni seçmek….
Melis hanımda anlatıyor…
Küçükken Göztepe' de babaannemle gezerken cadde de gördüğüm moda evlerinde hep vitrinlere bakar hayal ederdim hani bir gün evlenirsem böyle pamuk prenses olurum diye;)
Her genç kız gibi o da böyle istiyor…
Milyarlık tuvaletleri giyerek en çok istenen marka elbiselerin marka yüzü olsa da evet bunlara ulaşsa da; hani o çocukluktan gelen bir prenses var içinde…
Yada okuyan hepimizde…
Dimi..?
Hayallerinizde var ise tütüler, kabarık elbiseler, sizi eleştiren gözlere takılmadan giyinin taşıyın deriz bizler…
Bu çekimlerimizi tütü askını sadece çocukluk anılarında saklamak istemeyenler için hazırladık ve sunuyoruz…
Bizim pembe tütülü prenses konuğumuz Türkiye Güzelimiz ve Dünya 2. güzelimiz Tugba Melis Türk’e çok teşekkür ediyoruz…
Pembe tütünüzü ister kızınızla konsept hazırlayalım, ister kına gecenizde, bekarlığa vedanıza yada siz nerede kullanmak isterseniz… Sipariş için www.vaselila.com online satış sitemizi ziyaret edebilirsiniz…
Sevgilerimizle
Vaselila Kardeşler
Kullanılan çiçek aksesuarlar , çiçek taçları , buketler ; Gelin Buketleri (instagram : gelinbuketlerim     www.gelinbuketleri.com )
Fotoğraflar Aslı Topal 

















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder