Merve Oflaz Gizem Hatipoğlu Nilay Cafer Aslıhan Güner BAŞLIK

26 Ocak 2015 Pazartesi

Vaselila Anne ve Yavrularına

Herkese Merhaba :)
Hepimizde şuan hafta sonunun yarattığı; şaşkın, baygın ve içimden hiç bir şey geliyor halleri olsa da, evde Legolarını ortaya dökmüş karnım acıktı fasıllarını sıralayan evlatlarımız var. Sadece sanırım benim kaygım değildir çocuklarla etkin vakit geçirmek ve onlarla hayata dair soluk almak bir şeyleri birlikte yapıyor olmak. Son zamanlarda ben bunun keyfine kızım Alya ile yaptığım özel konsept çekimlerde varıyorum. Alya ile bu çekimlerde bir masal hayal ediyor ve onu yaşıyoruz. Teyzemiz sadece bizi sürekli çekiyor yani anı yakalıyor aslında. İşin sevilen ve hissedilen duygusu, kurgusunun olmamasından ileri geliyor. Bilirsiniz çocukla poz halleri gayet sıkıcıdır aslında. Gel gelelim 3,5 fotoğraf karesi çocuğumuzla geçirdiğimiz vakte yetmiyor…
Size yeni keşfettiğim bir siteden bahsetmek istiyorum. http://www.cocuklarlahaftasonu.com adresi bizim ailemizin yeni rehberi. Kızımın yasına uygun tüm aktiviteleri takip ediyor, planlıyor ve mutlaka gidiyoruz. Hatta gecen hafta kızımla Borusan Contemporary düzenlenen çağdaş sanat etkinliğine katıldık. Alya arkadaşları ile Çağdaş Sanat üzerine etkinliğe katıldığında ben de harika boğaz mazarasına karşı kahvemi yudumladım. Yaklaşık bir saat süren etkinlik sonrasında kızımla yaptığımız sohbette bana soruları söyleydi; –  annecim resim ve fotoğraf arasında ki fark nedir? yada –  biliyor musun anne; heykeltıraşın etrafında döndebilir tüm detaya bakarız ancak resime karşıdan bakarız çünkü asmamız gerekir duvara o öyle bir sanattır dedi… Cümleleri duyunca dedim ki evet biz doğru aktivitelerdeyiz. Sizlere de önerim bu siteden takip ederek çocuğunuzla birlikte katılacağınız etkinlikler planlayabilirsiniz.

Tabiki takipçilerimizden sunları duyar gibiyim; her yer İstanbul değil evet değil, ama her sehirde sanat mutlaka var. Yakalamak lazım sanatla hayatı. Ne demiş Cemal Süreyya “Masal dinlememiş çocuklar büyüyünce kedi resmini bile cetvelle çizerler” kısacası anlatacaımız doğru ve seçilmiş masalalr çocuklarımız için kocaman bir etkinliktir aslında.
Doğru masal kitapları ile bulusmak isterseniz hepiniz bu hafta sonu son bulacak Tüyap kitap fuarını ziyaret ederek geçirebilirsiniz. Bi bugun oradayız kızımla. http://istanbulkitapfuari.com adresinden ayrıntılarına ulaşabilirsiniz.
Sanat ve kitap dolu mutlu hafta sonları dileriz.

Fotoğraflar ; Aslı Topal www.aslitopal.com
Sevgiler






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder