Merve Oflaz Gizem Hatipoğlu Nilay Cafer Aslıhan Güner BAŞLIK

26 Ocak 2015 Pazartesi

Nilay Cafer ve Annesi

Annesi ve Yavrusu…
Misafirimiz Nilay Cafer;
Cüzdanını cıkarttı, küçük zarif minik elleri ile cırtcırtlı tarafını acınca içerisinden çıkan o fotoğraf…
Eskimiş siyah beyaz yıpranmıştı… Usulca annem dedi…
Annem o benim… Biliyor musunuz diye devam etti; fotoğrafta üzerindeki elbise bende duruyor. Küpesi bile hala bende…
Ondan en özel hatıra bana… Canım annem dedi,  öyle sıradan söydi ki nasıl bir sey söyleyip cümleye devam etsek bilemedik kardeşimle.
O an hissetiğim kendi adıma oradan ışınlanmaktı. Bu kadar güçlü duyguların, anıların ve bir anne kızın yarım kalan hikayesi karşısında sadece gözlerim doldu… Kelime bulamadım söylenecek…

Devam etti Nilay Hanım; ben karışık duygular içindeyken… Annemin elbisesini giysem, küpesini taksam, saclarımı öyle tarasam… Fotoğraflarımı çeker misiniz benim?
Hep hayal ederdim… Yapamaz miyiz? dedi..
Böyle bir istek karşısında kim nasıl hayır diyebilirdi ki..!
Tüm kalbimizle kabul ettik…
Sevgili Nilay Cafer ve 13 yasında kaybettiği annesi Günay Hanım…
Elbisesi annemiz Günay Hanıma ait. Kendisi dikmiş el emeği ile. O kadar güzel ki hala. Hiç eskimemiş yıpranmamış.. Yıllar geçmiş ancak meydan okumus elbise…
Annesinden yavrusuna özel bir gündü bugün…
Biz sadece anıları birleştiren karelere imza attık.
Bir genç kızın hayatına dokunduğumuz bu özel gün için Sevgili Nilay Cafer’e sonsuz teşekkürlerimizle…
…..Çocuklarımıza bırakacağımız en özel servetimiz sevgimiz..! Belki içinde bizi ona hatırlatacak küçük büyük maddi değeri olmayan oblejelerimiz olmalı… Evlatlarımızda Nilay Hanım gibi bizi yıllar sonra hatırlayıp yasatmak, anmak istesin…
Ne mutlu ki Günay Hanıma böyle özel bir kızı var…
Kendisine Allah’tan rahmet diliyoruz…
Vaselila Kardeşler





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder