Merve Oflaz Gizem Hatipoğlu Nilay Cafer Aslıhan Güner BAŞLIK

23 Temmuz 2015 Perşembe

Aslıhan Ünal Anlattı ...

Bazı insanlar vardır...

Km'lerce uzaklarda olsa da senledir onun güzel yüreği...

Hissedersin...

Seversin...

Sonra dostluk olur bağ...

Senin bir işin olur o destektir...

Onun bir işi olur sen desteksindir...

Hep desteğini gördüğüm, güzel yüreğini hissettiğim sevgili #defnebugunnegiymis 'in ve dünya yakısıklı Arda'nın annesi Aslıhan Ünal'a sizin için sorduk...

Aslıhan'cım görünen ve ardındaki seni senden dinlemek istesek nereden başlardın...

Sevgili Aslıhan Ünal ve kendi kaleminden onun dünyası...

Elbiselerimizi sipariş vererek birde bu kadar güzel kombinler ile harika fotoğraflar Çekerek bizi mutlu ettiğin için sonsuz teşekkürler...

Dost kadınsın...




Merhaba, ben Aslıhan,

Defne ve Arda'nın Annesi.



Ailemin en küçük üyesiyim ben.Küçük olmak da zor.Çok kayıp verdik aileden.Sevdiklerim Bizi bırakıp giderken arkaların da birkaç eski resim, puslu hatıralar bıraktılar bana.Zaman akıp giderken unutmamak için çok çaba sarf ettim. Ama zalim zaman.Istemesen de yıllara yenik düşüyor anılar.Üzeri örtülüyor..Ve kendime bir söz verdim.Ben bu dünyayı terk ederken çocuklarıma hayatımızı, anılarımızı bırakacaktım.Oğlumun doğumundan sonra başladım herşeyi biriktirmeye.İlk emziği, ilk patiği, ilk saçı derken Sanal Dünyada aldı nasibini.Unutulmaktan Çok Korktum.Küçük bir kız çocuğu Korktu ve hikayemiz böyle başladı..Fethiye de yaşıyorum.Süleyman Demirel Üniversitesi mezunuyum. Aslında Teknik resssamım.Arda'nın doğumundan sonra mesleğimi bıraktım.Arda 1,5 yaşındayken hep hayalini kurduğun Butiğimi açtım.Çok severek yaptığım bir işe sahibim bu yüzden kendimi şanslı hissediyorum.Her sabah koşarak gittiğim , 9 yıldır her gün kapısını ilk günkü heyecanla açtığım bir işim var.


Çok aşık olduğum bir adamla evliyim 11 senedir.Aşk çocukları Arda ve Defne.Allah herkese sevdiği insanla uyanmayı nasip etsin her sabah.



Arda çok zor bir bebekti.Hamileliğim, Doğum Süreci ve sonraki bir sene gerçekten çok zor zamanlardı.Ardaya ilk kız bebek dediler.Ama ben Doktordan geldiğimiz gece rüyam da oğlumu gördüm.Aynı babasına benziyordu.Sevdim, okşadım rüyam da.Ve ismini rüyam da koydum."Artık bebeğim diye sevmeyeceğim Arda diye seveceğim dedim". 4.ay Oğlan olduğunu öğrendikten sonra da başka bir isim düşünmedik.Adıyla Geldi Ardam.Çok özel bir çocuktur. 2.çocuğu hiç düşünmedik aslında.Şimdi yazıyorum Kardeş şart diye ama.Bakmayın o zaman aklımın ucunda bile yoktu.Defneye hamile olduğumu öğrendiğim de 3.aylıktı Defne.Gelicem bu dünyaya dedi.Geleceğim ve Canınıza okuyacağım...


Defnoş'un ilk 40 mevlüdün de bir örnek giyindik.Defne 1,5 yaşındayken de Butiğim de satışını yaptığın markanın ürünlerini giyiyorduk ve resmini çekip instagram'a yüklüyordum.Çok ilgi gördü, çok sevildi.Yaptığım iş Keyife, Keyfim İşe dönüştü.


Geçen yıl Defne okula başladığın da her sabah Fotoğrafını çekip üzerindeki kıyafetin markalarını etiketleyerek paylaşıyordum.Annelerin beğenileri geldi önce.Paylaşımları gören Markalar Teşekkür etti.Defne bunu sever mi diye hediyeler gelmeye başladı.#Defnebugunnegiymis aldı yürüdü.Sosyal medya da marka oldu.Önerilerimize inanan, seçtiğimiz ürünlere güvenen binlerce dostumuz var.Bizi bu kadar sevmeleri insanları şaşırttı da aslında.Bir Blog'um yok.Herhangi bir beklentim yok.Niye Aslıhan Ünal diye soranlara verebileceğim tek cevap "samimiyetim"... Olmadığım biri yada olmak istediğim biri gibi değilim.Ne ise O!! Benim Sayfam Ticari bir sayfa değil.Tanıtımını yaptığım hiçbir markadan ücret talep etmiyorum.Gelen hediyeleri de Yılda bir kez Satışını yapıp Bir Hayır Kurumuna bağışlıyorum.Geçen sene Lösev'e Bağış yaptık.Bu sene için alt yapı çalışmalarımız başladı.inanın 200 TL'lik elbiseleri 30 TL'ye sattık.Amacım Binlerce Defne olsun.Keşke keşke daha çok kişiye ulaşabilsem.Kendime bu işi görev edindim.Gücüm kuvvetim imkanım yettiği kadar paylaşıcam.


Bu iş nereye,Ne kadar gider bilmiyorum.Plan yapmıyorum. Aslıhan Unal'ın sayfası.Bugün Defne olur, Arda Olur, Burak Olur yarın başka bir şey.Proje değiliz.Zaman ve şartlar değişebilir.Ama çok çalışan bir aklım var.Uyurken düşünen insanlardanım.O yüzden endişem yok.İsmimin önüne gelebilecek en güzel sıfata sahibim.Anneyim.O yüzden başka birşey eklemiyorum.Olmak istediğim yerdeyim olmak istediğim kişiyim.


Elbiseler ; www.vaselila.com 

Aslıhan Hanım İnstagram Adresi ; @aslihan_unal 

















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder