Merve Oflaz Gizem Hatipoğlu Nilay Cafer Aslıhan Güner BAŞLIK

4 Haziran 2015 Perşembe

Turuncu Bi Kız..

Sabahın isli puslu saatleri...

Yatak ben çağırıyor hallerinden kurtulmanın tek motivasyonu “O” @Turuncubikız...

Böyle uzaktan takip eder cilveleşirdik en yazılı halinden...

Bayılırdık sivri diline, benzetirdik kendimize...

İşte o gün özel bir gündü, gözelerden akan uyku yerini merak ve heyacana bıraktı...

İstikamet Ankara...

Ümitköy’de cici bir cafeyi seçmişti “Turuncubikız” iyi ki orayı seçmişti dedik günün sonunda...

Ankara’ya yıllardır giden biz Vaselila Kardeşler; daha önce hiç bu kadar sıcak ve güzel bir mekan keşfetmemiştik...

Turuncunun tercihi bizide mutlu etmişti:)

Öğlen gibi vardık Ankara’ya...

Havanın İstanbul’dan pekte farkı yok, gökyüzü bunalımda... (son zamanlarda çok tripkar kendileri)

Biz tabiki açız;)

Ladycook cafenin sahibeleri; dünya tatlısı anne ve kızı bize harika bir masa kurdular (şiddetle reklam yapıyorum en kralından öneriyorum, Ankara’lılar gidin mutlaka)

Tam bu sırada kapıdan biri girdi....

İlk dikkatimi çeken dünya güzeli gözleri...

Adı neden Turuncu o an anlamlandırdım....

Çünkü o gözleri ortaya çıkaran ve enerjisini, sıcaklığını hissettiren başka renk olamazdı...

Üzerinde turuncu pançosu ile minik bir anne, genç ve güzel kadın, fenomen yada tatlı olan herşey o işte “turucubikız”’dı ve biz artık kavuşmuştuk...

Yıllardır bir aradaymışız da o gün bi kahveye gel demişiz gibi daldık derin muhabbette...

Tabiki yanında getirdiği o harika turuncu buketi ve benim bizzat insatgaramda takip ederken aşık olduğum papuçları :)

Hemen ilk sorum, Muhtesem bir buket bunlar ne güzel düşünmüşsün Turuncubikız?

Hemen aynı heyecanla, yine gözlerinin içi gülen en tatlı hali ile, Eşim Coskun düşünmüş ben değil, bugun buraya geleceğimi ve çekim yapacağımızı, heyecanımı biliyordu evden çıkmadan kapı çaldı ve gelin olduğumda tercih ettiğim Turuncu Çardak gülerim;)

Ahhhh dedik kardeşim Aslı ile ne kadar ince bir düşünce... 

O mutlu aile tablosu arkadasında düşünceli bir kocayı kapsıyor;) bizzat gördük sahit olduk...

Turuncubikız çok klasik olacak ama neden Turuncu?
(yılın en geyik sorusu algılanmasın lütfen:)

Ben aslında üniversitedeyken kız arkadaşları grubum ile moda blogu yazmaya başladım. Sonra bireysel devam etmeye karar verdim... ama bir keyif alamadım. Hergün ne giydim, neye neyi yakıştırdım çokta benlik değildi;) hani sıkıldım, malum benim kendimi ifade etmem sart...

O sıralar uluslararası blogları trendleri yakında takipteyimde tabi...

Farkettim ki "Life Style" bloglar, paylaşımlar daha çok seviliyor ve trend...

Dedim işte bu ben ve ben bunu yapmalıyım, kendimden anektodlar bırakmalıyım arkamda... bir yaşam çizgisi olmalı paylaşımlarımın....

Ve dedim ki bu "life style" moduma en yakısacak isim ise tabiki benim çocukluğumdan bu yana aşık olduğum renk @turuncubikız ;)

Adımın turuncu olması ve paylaşımlarımın serüveni böyle başladı...

Peki canım benim ilk ne zaman keşfettin instagramı sosyal medayayı..?

Hani trend topik bir deyiş var ben buralardayken kimse yoktu, taraydı buralar ;)

Aynen öyle zamanlarda keşfettim.

O yüzden benim çok ünlü takipçim de vardır.

Buse Terim ile yorumlaşırdık taaa o zamanlar kimse yok ya buralarda ben ona, Demet Akalın bana, öyle bir dünyamız vardı...

Obayı ben kurdum diyorsun yani ;) Düşündüm de bende seni uzun yıllardır tanıyorum ;) hayatımızdasın....

Peki o asonserde fotoğraflarını paylaştığın kahramanın eşin Coskun, ne diyor?

Coşkun canım benim... bana hep yazmalısın sen derdi... Yaz ne olur sen diye beni acayip motive ederdi... Benim kendimde keşfetmediğimi keşefetti o ve benim paylaşım yazılarımı çok sever önemser. Hatta bu kulvarda ki yükselişim ve yazılarımın sadece Coskun tarafından değil herkes tarafından sevilmesi yayınevi dikkatini çekti... Sözleşme yaptım buraya gelmeden 2 saat önce kızlar, insallah uğurlu gelirsiniz bana... Çok heyecanlıyım... Coskun'un desteği, benim sevdiğim ve yeteneğim olan bir işi yapmama sebep oldu, ona teşekkürmü hep borç bilirim.

Coskun'la nasıl tanıştınız? kaç yıllık evlesin Turuncubikız?

Bizimkisi bir aşk hikayesi mi evet ;) Bu konuda biririmizi çok erken bulduğumuz için sanslı olduğumuzu düşünüyorum.

Gazi Üniversitesini ilk kazandım, kampusten içeri girdim, hazırlık sınıfı, her bölümden birileri var.  toplanmışız amfiye orada ilk gördüm ve dedim  bu o adam..!

Hadi canım...

Nasıl bir his bu?

Yaş kaç Turuncum?

19 Yaşındayım henüz, ne bilim hissettim işte...İçimde bir şeyler;) tabi bizimkisi cool ötesi pek pas vermiyor.

Öyle ortamlarda ortak arkadaslarımız falan vakit geçiriyoruz ama adı konan yada konusulan bir sey yok...

Desene tam karın ağrısı dönemler;)

Aynen öyle, ay birde beni düşün içim dışımda herşeyi olduğu gibi hisseden hissettiren ben:) 

Birgün Coskun ve arkadas gurubu ki tamamı erkek onlar mühendislik fakultesi öğrencisi plan yapıyorlar haydin şuraya gidelim. Dönüp bizim masaya sordular, sizde gelmek istermisiniz?
Bizim grupta ses yok, ben dedim fırsat bu fırsat kalk kızım Funda git sende...

6 erkek ve bir ben;)

Oturduk öyle muhabbet sohbet...

Hatta mesaj grubunda konuşurken daha sonra  ben 6 erkek + Seven /ingilizce 7 yazdım... o olay oldu, 6 erkek bir seven gibi uzun süre geyik yapıldı bu konuda ;)

Öyle artık ben ona olan ilgimi o bana karşı ilgisini hissettiriyordu.

Birgün dediki hadi bugun birsey yapalım...

Tam o sırada bir arakadasımız geldi dediki bende geliyorum sizle...

Aman Tanrım nasıl sinir oldum o an .!

Coskun cevap verdi ilk buluşmaya sende mi geleceksin olmaz dedi..?

Artık adı konmuştu ;)

Sevgiliydik....

Pek mutlu günler başladı...

Wuwwww ilk görüş, ilk aşk...peki okul yıllarında ilk günden bu denli sürükleyici bir aşkın kahramanı olmak “keske yapsaydım yapamadım” dediklerine sebep oldu mu? Bunu neden soruyorum. Böyle birlikteliklerde birlikteliğin olması adına yapılan fedakarlıklar ardından keskeleri getirebiliyor bunu merak ettim sadece... 

En çok tiyatroyu istemiştim. Coskun kıskanç olduğu için izin vermemişti ;)

Peki içinde kaldı mı?

Eğer gerçekten isteseydim yapardım diye düşünüyorum...O zaman en çok ve hala Coskun’u istemişim ben...

Birde ne var biliyor musun hayatında keske dediklerini denemiş olman belki mutlu değil mutsuz edecekti bilemessin ki.... ben askımı sectim ve gerçekten iyi ki sectim...

Ya Barış? 

Adı gibi Barış, bay kirpik, tatlı surat annesi... Allah sağlıklı ömürler versin...

Çok tesekkürler.... Barışımız bizim planlı bir gebelik değildi sürprizdi... Ama öylede ahh napıcaz diye panik olmadık çünkü anne baba olmayı çok istiyorduk. Şükürler olsun ki bugun en keyifli hali ile bu duyguyu yaşıyoruz.

Life style olan paylaşımlarına Markalar çok sempati duyuyor ve tekliflerle geliyorlar olmalı, Reklam kuşaklarına nasıl bakıyorsun?

Beni takip edenler bilir, ben bir seyi gerçekten beğeniyorsam, denemişsem, sevmişsem ve fayda görmüşsem yayınlarım...eğer o marka bana deneme ürünü gönderdi sevmedim yazarım, asla affetmem. Kitleniz sizin gerçekten neyi önerip neyi önermediğinizi bilmeli. Ben cok seffafım bu konuda ve sanırım gerçek ve doğru ürünleri olan markaların markajındayım...

Peki bu network yada kendini ifade etmek adıma sosyal ortamları karış karış gezen günümüz annneleri hakkında ne düşünüyorsun?

Aslında ne düşündüğümü sayfamdan yazıyorum arada... bana inanılmaz sahte geliyorlar, her marka eventi aynı anneler, herkese her ürünü kullanıyor ve mutlu, garip grip paylaşımlar ne bilim bazı şeylerin ölçülebilir ve değerli olması gerekir. Herkesin aynı şekilde aynı şeyi sunduğu bir yerde ben yokum diyorum sadece. Özgün olunması ve üretilmesi gerektiğinden yanayım...

Ya twitter?

İnstagrama göre başka bir dünya orası instagram ne kadar mavi boncuk dağıtanlardan oluşuyor ise  twitter sivri dili ve dobralığı sever...
Ben her ikisinde de olduğum gibi olduğumdan iki netwoktede paylaşım dilim aynı :) 

Peki @turuncubizkız keyifli giden annelik, mutlu bir evliik gelecek için neler var hayal ettiğin?

Kitap anlaşmam beni çok heyecanladırıyor...
Kendime tabiki güveniyorum ancak bir taraftanda inanılmaz korkuyorum....
Eşim, ailem ve yayınevi çok motive ediyorlar...

Suan tek odağım hayatı bana yeni baştan öğreten Barışım ve alın terimi kendi cümlelerime sığdıracağım kitabım :)

Bam telin nedir Turucnubizkız? 
Takipçilerim iyi bilir, “Mustafa Kemal Atatürk”

.....

Göründüğü gibi olan yada olduğu gibi görünen kaç kisi kaldık ki...

Turuncubikız o kadar Şeffaf ki, doğal... hayatın içnden bir kahraman...

Başkalaşma çabasıda yok zaten...

Diyeceksiniz Ankaralı’lar;  Ankara'nın havasından suyundan...kim bilir belkide öyledir, ama biz o kadar çok sevdik ki onu, biliriz ki Ankara'da bir kapımız var...

“Ladycookcafe” Harika ev sahipliği ve içten misafirlerliğine  sonsuz teşekkür ederiz...

Röportajımız bitipte eve dönerken Ankara’da gökler ağlıyordu ;)

O kadar izler bıraktık birbirimizde...

İyi ki instagram tarla iken sen buralara oba kurmuşsun turuncubikız ve biz senin obanın içinde olmuşsuz.

Hayatımıza capcanlı hoşgeldin...
Kitabını raflardan elime aldığım gün sanırım bugunu anımsayacağım ve sanıryorumki gözyaşlarımı tutamayacağım...
Öyle bir bağ kurduk gönülden...

Vaselila özel Dikim eteğimizi ve Roomistanbul kolyelerimiz bu kadar güzel kombinleyip tasıdığın için ayrıca teşekkür ederiz...

Sevgiyle
Vaselila

Etek ve takılar: www.vaslelila.com
Mekan: Ladycook Cafe Ümitköy
Makyaj : Emre Turhal 









































Hiç yorum yok:

Yorum Gönder